Heat wave
گرمی کی لہر

گرمی کی لہر ایک موسمیاتی نکتہ ہے جس سے مراد کسی بھی علاقے میں گرم موسم کی شدت کا طویل عرصہ تک برقرار رہنا ہے۔ عام طور پر گرمی کی لہر میں تکنیکی لحاظ سے ہوا میں شدید نمی کا گرمی کے ساتھ برقرار رہنا بھی اہم ہوتا ہے۔ گرمی کی لہر کی کوئی بھی مستند اور مکمل تعریف نہیں ہے، اس لحاظ سے یہ ایک عمومی موسمی کیفیت ہے جو کہ کسی بھی خطے کے موسم سے تعلق رکھتی ہے، یعنی کہ گرم خطوں کی آبادیوں کے لیے گرم موسم اور شدت اگر عام خیال کی جاتی ہو، اسی درجے کا گرم موسم سرد خطے کے باسیوں کے لیے گرمی کی لہر قرار پائے گا۔ اس ضمن میں یہ نکتہ اہم ہے کہ کسی بھی خطے میں غیر معمولی طور پر عمومی موسم کی شدت سے ہٹ کر اگر گرم موسم برقرار رہے تو تب ہی ایسی موسمی کیفیت کو گرمی کی لہر قرار دیا جا سکتا ہے۔
گرمی کی لہر کو کسی بھی خطے میں موسم کی عمومی تبدیلی سے بھی تعبیر کیا جا سکتا ہے اور دوسری صورت میں کسی بھی صدی میں مخصوص خطے میں غیر معمولی موسمی تبدیلی سے متعلق قرار دیا جا سکتا ہے۔ دنیا میں کئی شدید گرمی کی لہروں نے زراعت کی تباہی، اموات اور بیماری پھیلائی ہے۔

تیاری کے مراحل

ایک ہنگامی صورت حال کے سامان کا کٹ حاصل کریں جس میں خراب نہ ہونے والا کھانا، پانی، بیٹری پر چلنے والا یا ہینڈ کرنک والا ریڈیو، اضافی فلیش لائٹ اور بیٹریاں شامل ہوں۔. آپ قابل انتقال کٹ بنا کر اپنی گاڑی میں بھی رکھ سکتے ہيں. اس کٹ میں یہ چیزیں ہونی چاہئیے:

ادویات کے نسخوں کے نقول اور طبی سامان؛ 

بستر اور کپڑے، جس میں سلیپنگ بیگ اور تکیے شامل ہوں؛ 

پانی کی بوتلیں، بیٹری سے چلنے والا ریڈیو اور اضافی بیٹریاں، ابتدائی طبی امداد کا کٹ اور فلیش لائٹ؛ 

اہم دستاویزات کے نقول: گاڑی چلانے کا لائسنس، سوشل سیکورٹی کارڈ، رہائش کا ثبوت، بیمہ پالیسیاں، وصیت نامے، قانونی دستاویزات، پیدائش اور شادی کے اسناد، ٹیکس کے ریکارڈ وغیرہ۔

اپنے گھر والوں کو تیار کريں

خاندانی ہنگامی منصوبہ بنائيں. آفت آنے پر ہوسکتا ہے کہ آپ کے گھر والے ساتھ نہ ہوں، لہذا یہ جاننا ضروری ہے کہ آپ ایک دوسرے سے رابطہ کیسے کس طرح کریں گے، آپ دوبارہ ایک دوسرے کے ساتھ کیسے آئيں گے اور آپ ہنگامی صورت حال میں کیا کریں گے۔

اپنے محلے کے اندر اور باہر ان جگہوں کی منصوبہ بندی کریں جہاں آپ کے گھر والے ملیں گے۔

ہوسکتا ہے کہ اپنے شہر میں کال کرنے کے برعکس شہر سے باہر فون کرنا زيادہ آسان ہو، لہذا ممکن ہے کہ شہر سے باہر رہنے والا کوئی شخص علیحدہ گھر والوں سے بہتر طور پر رابطہ کرسکے۔

آپ ان مقامات پر بھی ہنگامی صورت حالوں کے منصوبہ جات کے بارے میں معلوم کرسکتے ہيں جہاں آپ کے گھر والے وقت گزارتے ہیں: جائے کار، ڈے کئیر اور اسکول۔ اگر کوئی منصوبہ نہ ہو تو منصوبہ بنانے کے لئے رضاکارانہ خدمات انجام دینے کے متعلق سوچیں۔

اپنے گھر والوں کی خصوصی ضروریات پر ضرور دھیان دیں

خیال رکھنے والے افراد اور بچوں کی نگرانی کرنے والے افراد کو اپنے منصوبے سے آگاہ کریں۔

اپنے پالتو جانوروں کے لئے منصوبے بنائيں

اپنی تربیت کو جدید رکھیں۔

 

اپنے گھر کو تیار کریں

کھڑکی میں لگائے جانے والے ائیر کنڈیشنروں کو پھنسا کر رکھیں؛ اگر ضروری ہو تو غیر موصل کریں
چیک کرليں کہ ائیر کنڈشنر کی نالیاں درست طور پر غیرموصل کی گئی ہيں یا نہيں۔

دھوپ کو واپس باہر منعکس کرنے کے لئے کھڑکیوں پر (کھڑکیوں اور پردوں کے درمیان استعمال کرنے کے لئے) عارضی ریفلیکٹر، جیسے کہ کہ المونیم فوائل سے ڈھاپنا ہوا کارڈبورڈ، نصب کریں۔

ٹھنڈی ہوا اندر رکھنے کے لئے دروازوں اور کھڑی کے تختوں پر گرمی کو روکنے کے لئے کپڑا لگائيں۔

ان کھڑکیوں پر پردے، چھپربندیاں یا پٹ دار روشن دان لگائيں جہاں صبح یا دوپہر کے وقت دھوپ آتی ہو۔ (بیرونی چھپربندیوں یا پٹ دار روشن دانوں سے گھر میں آنے والی گرمی میں 80 فیصد تک کمی واقع ہوسکتی ہے)۔

پورا سال طوفانی کھڑکیاں لگا کر رکھیں۔

مقامی افسران کی بات سنیں

اپنے علاقے میں ریاستی اور مقامی حکومت کے قائم کردہ ہنگامی منصوبہ جات کے متعلق معلوم کریں۔ ہنگامی صورت حال میں، مقامی ہنگامی صورت حال کے انتظام کے افسران کی دی گئی ہدایات سنیں۔